14 FEB 2010 | papdoc – papdoc | Ανάλυση τηλεμετρίας

Ή αλλιώς πως να κόψετε δύο δέκατα οδηγώντας χειρότερα…  cool

Τα αρχεία .vbo:

1:10.60
1:10.80

Το διάγραμμα ταχύτητας-απόστασης:


Κόκκινο: 1.10.60 | Μπλε: 1.10.80

Η αγωνιστική γραμμή:

Τα βίντεο:

Mazda MX-5 Miata NC 2.0L Sport – Megara Circuit – PB 1:10.60
Mazda MX-5 Miata NC 2.0L Sport – Megara Circuit – 1:10.80
::: Sector ::: ::: 1:10.60 ::: ::: 1:10.80 :::
K1-K2
K3-K4
K5-Ευθεία
K6
K8
K9

Και η αποκάλυψη, υπολογίζοντας μόνο τις ευθείες:

::: Sector ::: ::: 1:10.60 ::: ::: 1:10.80 :::
K1-K3
K4-K5
K6-Κ8

Για να μην σας κουράζω λοιπόν, παντού χάνω σε σχέση με το 1:10.8, αλλά από τις μικρές ευθείες κερδίζω 7 δέκατα!!! Εννοείται ότι δεν έχω αλλάξει τίποτα στο αμάξι, και μάλιστα το 1:10.6 έγινε με μισό ντεπόζιτο βενζίνης (σε αντίθεση με ΟΛΑ τα προηγούμενα PB που έγιναν με τον δείκτη στο Low). Φταίει ο άνεμος, φταίει ο Άρης που είναι ανάδρομος, δεν ξέρω… Πάντως και ο Θέμης στις δικές του τηλεμετρίες είδε και πάλι αντίστοιχο φαινόμενο, οπότε μάλλον ο άνεμος είναι η αιτία. Άρα θεωρητικά, εχθές μπορούσα να γράψω ένα ξερό 10άρι, δεδομένης και της “ευκολίας” που ήρθε το 1:10.6 στο δεύτερο μόλις session. Δεν πειράζει, την άλλη φορά (αν έχουμε τον άνεμο στα πανιά μας  lol lol lol).

Aristotelis:

Μπραβο γιατρε για το νεο PB!  thumb
Σιγουρα στις ευθειες κερδισες αρκετα, ομως δεν θα ελεγα οτι εχασες παντου εκτος απο τις ευθειες.
Οπως πολυ σωστα παρατηρησε ο sikrip, σχεδον σε ολες τις στροφες περνας απο το φρενο στο γκαζι πολυ πιο γρηγορα και αποτελεσματικα, με αποτελεσμα να εχεις τα ιδια χλμ/ωρα πολυ πιο νωρις.
Ακομη και στα κοματια στροφων που μας εβαλες, θα δεις οτι στις περισσοτερες στροφες εχεις μεγαλυτερη μεση ωριαια.

Αρα ναι μεν στις ευθειες ειχες “σπρωξιμο” αλλα και στις στροφες οδηγησες καλυτερα.

Για του λογου το αληθες, πηρα την πρωτοβουλια να κανω δυο τρια screenshots
Κ1 στο plateau ισως προσπαθησες να μπεις με παραπανω και εχασες μετα χρονο μεχρι να παρει το αμαξι “σετ”

Κ3/Κ4 οπως Κ1

Κ5

Κ6 Εδω κατι περιεργο εγινε στον παλιο γυρο.

K9 προβληματακι αλλα και παλι καλυτερα

Δυστηχως δεν εχω εδω το προγραμμα της τηλεμετριας να κανω zoom για να βγαλω extra συμπερασματα, αλλα και ετσι πιστευω οτι οδηγησες καλυτερα. Το οτι σε βοηθησε κι αερας ή οτι αλλο, δεν μειωνει την βελτιωση κατα την ταπεινη μου γνωμη.
Μπραβο γιατρε και εις κατωτερα.