Προβλήματα με το Yellow Jacket

4 ημέρες μετά την τοποθέτηση του Yellow Jacket, πάω να πάρω το αμάξι από τον φαναρτζή όπου το είχα αφήσει για να μου βάψει τον πίσω προφυλακτήρα, και αφενός το κοντέρ δεν λειτουργούσε και αφετέρου είχε ανάψει Check Engine. Ο κωδικός του ckeck engine ήταν P0720 – Vehicle Speed Sensor Unit, και δεν έσβηνε με το OBD reader. Στο yellow box δεν άναβε κανένα λαμπάκι, και υπέθεσα ότι είτε κάηκε είτε για κάποιο λόγο δεν παίρνει ρεύμα. Επίσης ο δείκτης της βενζίνης ανέβαινε όταν πάταγες γκάζι, και κατέβαινε στο άσε. Μιλάμε για πολύ γέλιο!: 😀

Έφυγα για διακοπές, γύρισα εχθές, και ξεκίνησα να πάω το αμάξι στο Βασίλη τον Περιστερίδη για να το τσεκάρει. Στο δρόμο άναψε και το λαμπάκι με το τιμόνι και το θαυμαστικό, και έτσι έχασα και το υδραυλικό τιμόνι. Ευτυχώς, ενώ ήμουν διακοπές είχα διαβάσει αναλυτικά για όλα τα προβλήματα που δημιουργούνται (ιδίως στα AP2) με το yellow jacket και το yellow box, και έτσι δεν με έπιασε πανικός ενώ πήγαινα στο Βασίλη.

Πηγαίνοντας στο Βασίλη με 90 km/h

Πηγαίνοντας στο Βασίλη με περίπου 90 km/h

Μερικά links:

http://www.s2ki.com/s2000/topic/119078-yellow-box-installedcheck-engine-light/page__st__75

http://www.s2ki.com/s2000/topic/973665-electrical-gremlins-in-my-car-only-at-track-days/

http://www.s2ki.com/s2000/topic/997795-intermittent-speedo-not-working-eps-light/

http://www.s2ki.com/s2000/topic/854602-speedometer-stopped-working-eps-light-on/

http://www.s2ki.com/s2000/topic/625660-eps-light-cel-speedo-not-working-gas-gauge-inop/

O Βασίλης έλεγξε τις συνδέσεις και ήταν όλες ΟΚ, ξεκούμπωσε και ξανακούμπωσε το yellow jacket, και αυτό ζωντάνεψε. O Βασίλης από την αρχή είχε πει να μην στείλουμε το “παραποιημένο” σήμα στον εγκέφαλο αλλά μόνο στον πίνακα οργάνων, αφενός γιατί δεν είχε σημασία να διαβάζει ο εγκέφαλος Χ χιλιόμετρα παραπάνω και αφετέρου γιατί εάν πάθει κάτι το yellow jacket αυτό να έχει επίπτωση μόνο στο καντράν και να μην ανάβουν check engine, να χάνω υδραυλικά κτλ. Φυσικά ο μαλακας ο Παπαδάκης επέμενε να στείλουμε το σήμα και στον εγκέφαλο… #success

Οπότε εχθές ο Βασίλης άλλαξε την συνδεσμολογία, το “παραποιημένο” σήμα πάει πλέον μόνο στο καντράν, και ο εγκέφαλος παίρνει το original σήμα από τον σένσορα. Το καντράν λειτουργεί κανονικότατα και δείχνει και γράφει τα σωστά χιλιόμετρα. Ο εγκέφαλος είναι ευτυχισμένος γιατί παίρνει σήμα χωρίς παρεμβολές, το υδραυλικό επανήλθε αμέσως, το check engine σβήστηκε εύκολα με τον OBD reader, και ελπίζω να μην έχουμε άλλα θέματα με το yellow jacket. Αλλά και να έχουμε, τουλάχιστον αυτό θα έχει πλέον επίπτωση μόνο στις ενδείξεις και όχι στη λειτουργία του αυτοκινήτου.

 

UPDATE 07.10.2013

Όλα λειτουργούν κανονικά χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.