The Ultimate Nightmare Νο2. Η επιστροφή του Τσάκυ…

Μετά τον Αλέξη, ήρθε η ώρα (έντεκα μήνες μετά την εγκατάσταση) να πέσω και εγώ θύμα του αδίστακτου εγκεφάλου του Σατανά! Του E-Manage Ultimate.

Γυρνάω Κυριακή πρωί από τα Χανιά, παίρνω το αμάξι, πάμε για καφέ με το Θέμη, το Ηλία και τον Μιχάλη, όλα μια χαρά καλά. Αφήνω το αμάξι στο γκαράζ μου, και πάω σπίτι…
Ξεκινάω λοιπόν Δευτέρα πρωί να πάω στη δουλειά, και το αμάξι με άφησε 5 φορές σε μία απόσταση 1.5 χιλιομέτρου.   Για την ακρίβεια, στα καλά καθούμενα έκοβε ανάφλεξη και το αμάξι απλά έσβηνε σαν να έκλεινες τον διακόπτη από το κλειδί. Ούτε κομπιάσματα, ούτε βηξίματα ούτε τίποτα. Απλά έσβηνε. Δεν ξαναέπαιρνε αν δεν περνούσαν 5-10 λεπτά. Μετά άναβε, πήγαινες για 5-6 λεπτά και μετά άντε πάλι από την αρχή. Την 5η φορά που έσβησε, έβαλα τον εαυτό μου στην ευχάριστη θέση να ανεβάσω το μωρό μου σε γερανό για να με πάει στο Δέδε.
Ο Δέδες συμφωνεί με την δικιά μου σκέψη ότι μάλλον είναι αντλία βενζίνης. Το αφήνω για να περάσω να το πάρω το μεσημέρι. Όταν επιστρέφω, μόλις είχε τελειώσει την εγκατάσταση της νέας αντλίας. Βάζουμε μπροστά, όλα καλά μέχρι που ξαφνικά… σβήνει. Και αρχίζει το ψάξιμο… Αισθητήρες στροφάλου, αισθητήρες εκκεντροφόρων, πολλαπλασιαστές και δεν συμμαζεύεται. Και ο Τσάκυ να χαμογελάει μέσα από το ντουλαπάκι. Να μου λέει ο Δέδες “Ρε μπας και φταίει ο εγκέφαλος?”. Και να απαντάω ο λεβεντομαλάκας “ΟΧΙ! Αποκλείεται! Αφού έκανα datalog και δούλευαν όλα”.  Οπότε με τα πολλά με πείθει να αποσυνδέσω το EMU, και ως δια μαγείας το αμάξι δεν ξαναέσβησε. Το αφήνω καλού-κακού να το δοκιμάσουν την άλλη μέρα, χωρίς ρότρεξ και με τα μαμά μπεκ, ώστε να είμαστε σίγουροι. Το δοκιμάζουν, όλα ήταν καλά, εν τω μεταξύ φτιάχνει και το a/c, οπότε πάω να το πάρω. O Αλέξης έχει εν τω μεταξύ ένα μεταχειρισμένο μπλε EM κάβα, είχαμε και μία boomslang για μπλε, οπότε είμασταν κομπλέ. Λέω στο Δέδε να βάλει το λουρί του ρότρεξ, να βάλει και τα 310cc μπεκ και να πάω κουτσά στραβα σπίτι μέχρι να βάλω το βράδυ το μπλε. Αυτό βέβαια δεν έγινε ποτέ, γιατί το συγκεκριμένο μπλε ήταν χαλασμένο και δεν έπαιζε με τίποτα, σε αντίθεση με αυτό του Αλέξη που έπαιξε με τη μία. Οπότε αφού δεν είχαμε άλλο μπλε, βάζουμε με την ευκαιρία την boomslang στον Αλέξη, και εγώ μένω με τον μαμά εγκέφαλο να διαχειρίζεται τα 310cc μπεκ.
Το περίεργο στην όλη ιστορία είναι ότι αυτή τη στιγμή κυκλοφορώ με αυτά τα μπεκ και το αμάξι στα off boost πάει μια χαρά (όχι τέλεια, είναι λίιιγο πιο βαρύ από πριν, αλλά σε γενικές γραμμές μια χαρά). On boost φυσικά δεν πάω (μην το σπάσουμε κιόλας). Και το ακόμα πιο περίεργο είναι ότι δεν έχει ανάψει check engine light για πλούσιο καύσιμο (πράγμα το οποίο με το EMU συνδεδεμένο γινόταν μέσα σε 3 λεπτά από τη στιγμή που το έσβηνες). Και τώρα είμαι σε αναμονή ένος καινούργιου μπλε και μιας καινούργιας boomslang, το οποίο μπλε δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι θα διαχειριστεί εύκολα τα 310.
Πάντως το είχα πει, ότι στην πρώτη μαλακία που θα μου κάνει το EMU θα το πετάξω. Και αυτό έκανα. Να φανταστείτε ότι ο Άλκης μου δίνει το δικό του για να κάνω τη δουλειά μου (να ‘σαι καλά ρε φίλε  ), και παρόλα αυτά δεν το βάζω! Θα βάλω ένα μπλε και τέλος. Τόσοι άνθρωποι το έχουν βάλει, το έχουν χρόνια και δεν έχει πάθει ποτέ τίποτα. Εγώ που ήθελα να είμαι μοντέρνος, καλά να πάθω ο μ@λ@κ@ς…. Άλκη, είσαι μόνος πια με τον Σατανά!