Όπως μπορείτε να διαβάσετε εδώ, αναγκάστηκα τελικά να απεγκαταστήσω το EMU, και να τοποθετήσω το EM Blue.
Μετά την ρύθμιση των jumper στη σωστή τους θέση, η εγκατάσταση ήταν και πάλι πανεύκολη, δεδομένου ότι είχα αγοράσει την boomslang για το EM Blue. Τα μόνα καλώδια που έπρεπε να ενώσω εγώ, ήταν τέσσερα της πλεξούδας του Zeitronix επάνω στην boomslang, ώστε να πάρω σήμα RPM,TPS καθώς και ρεύμα-γείωση.
Αφότου ορίστηκαν οι παράμετροι του αυτοκινήτου στο software, το αμάξι πήρε μπρος με την πρώτη και σειρά είχε η ρύθμιση από τον Αλέξη. 45 λεπτά και 5 ανοίγματα 3ης αργότερα το αμάξι ήταν έτοιμο. Πιο ανάλαφρο απ’ότι ήταν με το EMU (για πρώτη φορά ξεπέρασε το αμάξι του Αλέξη σε ελαφρότητα σύμφωνα με τα λεγόμενα του ίδιου), και ίσως πιο γρήγορο. Και στα off boost είναι καλύτερο από πριν. Το οποίο “πριν” για να το πετύχουμε, ο Αλέξης αναγκάστηκε να ρυθμίσει πάνω από 10-15 φορές. Και εχθές του πήρε μόλις 45 λεπτά.
Εντυπωσιακό ήταν το ρελαντί. Πριν γίνει οποιαδήποτε ρύθμιση, είχα AFR 10.5-11. Με το που το ρύθμισε ο Αλέξης, το AFR καρφώθηκε στο 14.7 και δεν ξανακούνησε. Αυτό με το EMU ήταν απλά επιστημονική φαντασία! Ήθελε ρύθμιση ξανά και ξανά και μετά από πολύ αγώνα έμενε σταθερό στη στοιχειομετρία.
Με λίγα λόγια, κατάλαβα ότι τσάμπα κουραστήκαμε για να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα με το EMU, ενώ με το μπλε έχεις καλύτερο αποτέλεσμα με τρομακτικά λιγότερο κόπο και χρόνο. Δοκιμασμένη λύση, με τεράστιο όγκο χρηστών και πολύ πληροφορία στο internet. To EMU θα το συνιστούσα πλέον μόνο σε κάποιον ατμοσφαιρικό, αφού η μετατόπιση του κόφτη που προσφέρει είναι βασικότατη λειτουργία για μια ατμοσφαιρική βελτίωση.
Και μια σημαντική λεπτομέρεια: το Check Engine Light δεν ανάβει με το μπλε.