Ώρα για δίαιτα…

Ζύγισα ξανά προχθές το αμάξι στο PB Motorsport. Το τεπόζιτο λίγο κάτω από τη μέση, χωρίς οδηγό, και ιδού:

20140417_115204

Εντάξει, το αμάξι είναι πολύ βαρύ! Και όλα αυτά με τα πανάλαφρα coilover της Nitron, τα πανάλαφρα καθίσματα, τα ξυλωμένα πλαστικά πίσω από τα καθίσματα, αλλά συν ένα roll bar. Στην προηγούμενη μέτρηση που είχα κάνει, το αμάξι είχε βγει λίγο ελαφρύτερο, αλλά ίσως να είχα λιγότερη βενζίνη.

Το θέμα είναι -και δεν περίμενα ποτέ να το πω αυτό- ότι πρέπει να ελαφρώσω το αμάξι. Tο ιδανικό θα ήταν να το φτάσω στο βάρος του NC (μείον 80-90 κιλά δηλαδή), αλλά δεν το βλέπω και πολύ εφικτό χωρίς να γίνει το αμάξι παρτάλι. Οπότε για αρχή θα πάω στα προφανή και ανώδυνα (τόσο για το αμάξι όσο και για τη τσέπη):

-Μπαταρία ~ -10kg
-Εξάτμιση ~ -25kg
-Εισαγωγή ~ -4 κιλά
-Φρένα (αυτά θα αλλαχθούν για άλλο λόγο) ~ -4 κιλά

Αυτά τα εύκολα και ανώδυνα είναι πάνω από 40 κιλά κέρδος.

Leave a Reply