“Δεν μπαίνουν οι ταχύτητες”: Innovative Engine & Transmission mounts και η πραγματική λύση

Όλοι εξυμνούν το κιβώτιο του S. Και κλασσικά, εγώ ήμουν πάλι ο δυσαρεστημένος.

Το όλο πρόβλημα είχε ξεκινήσει τον Ιούνιο, και εντοπιζόταν στις αλλαγές που γινόντουσαν στον κόφτη. Εάν η αλλαγή γινόταν στοιχειωδώς γρήγορα, είτε γρατζουνούσε το κιβώτιο είτε είχες μεγάλη αντίσταση στον λεβιέ και δεν έμπαινε η ταχύτητα. Δεν φημίζομαι για τις γρήγορες αλλαγές μου, αλλά εδώ μιλάμε ότι για να κουμπώσει η ταχύτητα έπρεπε να διαλογιστείς πρώτα. Στο Nuerburgring το πρόβλημα ήταν εντονότατο, και παρότι όλες οι αλλαγές μου γινόντουσαν με τρομερή προσοχή, και πάλι έχανα πολλές αλλαγές.

Η πρώτη σκέψη, βλέποντας και στα onboard video τον λεβιέ να χορεύει, ήταν να βάλω ενισχυμένες βάσεις μοτέρ και σασμάν. Τοποθετήθηκαν λοιπόν οι βάσεις τις Innovative, και η σκληρότητα που επιλέξαμε ήταν η 75Α.

Οι εντυπώσεις από τις βάσεις ήταν αυτές που διάβαζα και στο internet:

  • Το αυτοκίνητο τρέμει, ιδίως στο ρελαντί. Μετά από κάποια χιλιόμετρα είτε το φαινόμενο ατονεί, είτε ταυτόχρονα το έχεις συνηθίσει και δεν σε απασχολεί πια
  • Νοιώθεις το αυτοκίνητο πιο δεμένο, πράγμα που εξηγείται από το γεγονός ότι οι βάσεις αυτές όντως δένουν το μοτέρ στο σασί, και δεν το στηρίζουν απλά.
  • Σε συνδυασμό με τη βάση του σασμάν, ο λεβιές μένει ακίνητος
  • Νοιώθεις καλύτερη απόκριση του γκαζιού, και ότι δεν “χάνεται” δύναμη κάπου στην πορεία.
  • Το μοτέρ ακούγεται χαρακτηριστικά πιο δυνατά, σε σημείο που νομίζεις ότι άλλαξες εισαγωγή.

Όλα καλά λοιπόν, μόνο που είχα ένα μικρό-μικρό προβληματάκι:

ΟΙ Γ@ΜΗΜΕΝΕΣ ΟΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΟΥΝ!!!

Υπενθυμίζω ότι το πρόβλημα εντοπιζόταν μόνο στις αλλαγές στον κόφτη. Εάν άλλαζα π.χ. στις 7.000, κανένα πρόβλημα. Κάναμε εξαέρωση στο κύκλωμα του συμπλέκτη, αλλάξαμε υγρά, ρυθμίσαμε το πεντάλ, αλλά το πρόβλημα παρέμενε. Έτσι πλέον εντοπίσαμε το πρόβλημα στο δισκόπλατο, παρότι μου φαινόταν αδύνατο να τα έχει παίξει το ενισχυμένο σούπερ-ντούπερ-ουάου σετάκι το οποίο έκανε μόνο 23.000 χιλιόμετρα.

Ακολουθώντας την συμβουλή του Λάμπρου-Sebian, ο οποίος με έβριζε από την αρχή που πήγα και έβαλα ενισχυμένο aftermarket δίσκο, αποφάσισα να αγοράσω ένα μαμά δισκόπλατο. Έτσι λοιπόν, κατέβηκε το κιβώτιο, και η κατάσταση του ACT δισκόπλατου και του Fidanza βολάν ήταν αυτή:

Το πλατό και το βολάν φαινόταν να στραβοπατάνε πάνω στον δίσκο, και να έχουν έντονα σημάδια κόπωσης. Ιδίως το πλατό, τα είχε παίξει τελείως, και ήταν στο όριο του να μην απεμπλέκει καν.

Μπήκε λοιπόν το μαμά δισκόπλατο, με το μαμά βολάν (το οποίο ευτυχώς είχα κρατήσει), και βρήκα επιτέλους την υγειά μου! Οι αλλαγές είναι silky-smooth, το πεντάλ είναι πούπουλο, και η αντοχή του δίσκου σε συνθήκες πίστας δεν με προβλημάτισε καθόλου στις Σέρρες.

Μην ξεχάσω να αναφέρω τη διαφορά που είδα βάζοντας το βαρύτερο μαμά βολάν: ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ!

Κλείνοντας λοιπόν, μια συμβουλή: μην μπείτε στον κόπο και στα έξοδα να βάλετε οτιδήποτε άλλο εκτός από μαμά δίσκο, πλατό, βολάν στο S, εφόσον δεν έχετε υπερτροφοδοτήσει.

 

Leave a Reply