Ήρθε η ώρα του aero: APR GTC-200 Wing

wing3

Εντάξει, εντάξει. Το παραδέχομαι. Ποιο aero και μαλακίες! Για την ομορφιά την έβαλα:

Είπαμε, το S βγάζει τον κάγκουρα από μέσα σου. Βλέποντας όμως όλα τα track prepared S να έχουν φτερούγα, μετά γυρνάς και βλέπεις το δικό σου και κάτι λείπει πίσω. Το βλέπεις κολοβό.

Η σκέψη της φτερούγας γύρναγε στο μυαλό μου καιρό τώρα. Μέχρι που πριν λίγες εβδομάδες, ξαφνικά βλέπω τον Λάμπρο-Sebian να βγάζει αγγελία την APR του. Το τηλέφωνο που ακολούθησε λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, απλά περιελάμβανε απειλές και εκβιασμούς εάν τολμούσε να δώσει αλλού την φτερούγα. 😀 😀 😀

Η φτερούγα είναι η κλασσική carbon APR GTC-200, με τα model specific mounts που πιάνουν εκεί που πιάνει και η μαμά αεροτομή, την οποία ο Λάμπρος την έδινε μαζί με τα risers που σηκώνουν την αεροτομή στο κατάλληλο ύψος για να δουλέψει σωστά (όπου για να δουλέψει εντέλώς σωστά θέλει hardtop, θα γίνει και αυτό εν καιρώ). Το βάρος της μαζί με τις βάσεις δεν πρέπει να ξεπερνά τα 4 κιλά, οπότε μικρό το κακό.

Ο Λάμπρος όχι απλά μου την κράτησε, αλλά μου την τοποθέτησε κιόλας όταν ανέβηκα στις Σέρρες! Εντάξει, δεν είναι εύκολο να βλέπεις να σου τρυπανίζουν το πορτ-μπαγκάζ, αλλά ευτυχώς το ξεπέρασα με σχετική αξιοπρέπεια (αφού ο Λάμπρος μου υπενθύμιζε να αναπνέω στη διάρκεια της διαδικασίας). Ευχαριστώ ρε φίλε!!!

Δυστυχώς στις Σέρρες έβρεχε επί τρεις ημέρες, και δεν μπορώ να έχω συγκρίσιμα αποτελέσματα του downforce. Από τα λίγα που κατάλαβα, είδα ότι στην Κ13 στο βρεγμένο κράταγα σχεδόν τα ίδια χιλιόμετρα που κράταγα στο στεγνό. Και γενικά ο κώλος του αυτοκινήτου ήταν υπάκουος στις πατημένες στροφές. Επίσης στις Κ1 & Κ2 το αμάξι ήταν υποστροφικό, πράγμα όμως το οποίο το είδαν και άλλοι χωρίς φτερούγα.

Με λίγα λόγια, τα πρακτικά αποτελέσματα θα τα δούμε εν καιρώ. Τα εμφανισιακά αποτελέσματα πάντως εμένα με έχουν ενθουσιάσει!